onsdag 16 september 2009

Så var slutet här...

Ja imorgon är min sista dag här på Fambo och den kommer att bli kort.
Vi ska åka till mamma imorgon så vi drar efter lunch så är vi uppe lagom till Socialdansen på Boogielovers! :) Mycket roligt!

Jag spendera min tid imorgon med att tömma och städa ut mitt skåp, lämna tillbka nycklar och kläder osv... Sen ska jag åka till Hisingen och säga hej då till dem med lite muffins.
Jag tänkte baka Leila's äppelmuffins med crumble och ta med till dem och fika lite.

Ja jag hann vara här nästan 2 hela år, med diff på en månad exakt, känns lite skumt att bara gå här ifrån samtidigt som det känns riktigt jävla skönt! Jag har ju inte trivts i den här arbetgruppen på bra tag alltså! Nu ska man sadla om och bli världens bästa försäljar och tjäna storkovan!!!! Det enda jag kommer att få vara ute så mycket som jag är nu! men nu kanske jag vill vara ute när jag kommer hem också, det har jag ju inte velat de senaste 2 åren! :D

Ska bli jättekul och skönt att komma upp till mamma igen, helgen kommer att proppas full med goda vänner, mysig familj kräftskiva och pyttelite dans! :) Härligt härligt!

Och på måndag är jag tillbaka i Göteborg och påbörjar ett nytt äventyr! :)

Ha det bäst och trevlig helg!


Inga kommentarer: