tisdag 24 juni 2008

ÖÖÖÖLAND eller ÖL-LAND ;)

Såååå nu är vi snart där en underbar vecka med dans och fest...en DANSFEST helt enkelt!!!

Åh det ska bli såå kul, vi bor 4 tjejer(från tälje) i en husvagn, (snacka om att det kommer bli party).



Våra grannar är 3 st killar från föreningen som har sammansatt en sjysst matsedel till oss*mmmm* de ska handla allt i Tälje innan de åker ner.



Jag har laddat upp med Öl och ska inhandla lite sprit och Nyp imorgon och på Torsdag bär det iväg! TJOHO!!!!



10 dagar kommer jag vara borta och det kommer kännas lite kämpigt när D inte är med... Sova själv för första gången på flera veckor.

Han går runt på dagarna och säger: "10 dagar Becca, 10 dagar!" Så det är nog inte bara jag som tycker att det kommer att bli svårt att vara utan varandra så länge.



Det kanske är häslosamt men jag kommer att sakna honom varje minut, vi träffas ju verkligen dygnet runt(fast ändå inte) både på jobbet och hemma.





Älskar dig min Prins, för den du är och allt du gör!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan 10 dagar är inget!!:P hahah!! tråkigt att säga... men det passar bra in i erat längtande, 10 dagar kommer gå fort som fan!:S Men det ska vi inte tänka på nu!!!! Ölandsveckan har ju inte enns börjat!!:D WIWIWIWIWIWWIIIIII!!!!