onsdag 4 juni 2008

Att vara KÄR!

Tänk vilken underbar känsla det är kärlek!
Det känns ju bara ännu bättre i kroppen när man vet att den är besvarad.

Jag är i sååååå kär i min prins!
Det är helt sjukt när man bara varit ifrån varandra några timmar och men saknar honom så man tror att man ska dö.

Dofta på kudden i sängen som han brukar sova på och får ett speciellt pirr i kroppen.
Jag tänker på honom oavbrutet och kan inte sluta prata om honom med mina vänner, man vill bara skrika ut hur kär man är i den här personen så hela världen kan höra!

Jag tänker varje dag:"Jag fick honom till slut, den jag allra helst vill ha!" och blir bara varm och lycklig av den tanken.

När vi sover ihop tittar jag på honom när han sover, han är så fin min Prins!

Jag älskar när han håller om mig, smeker bort mitt hår och pussar mig på nacken, då ryser jag av välbehag. Eller när han kallar mig för älskling...då smälter jag som smör!

Ja kärlek är helt enkelt underbart, puss på dig min underbara Prins!

"All you need is Love"
Beatles


3 kommentarer:

Anonym sa...

Meeeeeen Å!!!!!!!!!!ÅÅÅÅ!!! :D Så underbart!! Pirr i kroppen och en prins att få den besvarad av! Kan det bli bättre nu när våren/sommaren är här!:) Nää det kan det inte! *kram kram*

Anonym sa...

Nu kräver jag en förklaring ;)
Is it D? Jag är glad och vill nästan säga "vad var det jag sa" hihi om du tänker efter vad vi pratade om på msn förut efter din bakade paj och konentrerade dig på desperate housewives :) LOVE YOU! Ses i sommar hoppas jag.. prata massa minnen :D

Anonym sa...

Okej, vad kul :) jag blir så glad för din skull! Var bor din mamma då? kvar i Järna?
KRAM!