torsdag 20 november 2008

Oj då...

Nu var det väldigt längesen jag bloggade senast... Har tänkt på det många gånger men har antingen inte haft tid eller orkat faktiskt.

Ja det har varit mycket hets och stress nu det senaste.
Jag jobbar över mycket för att samla flextid för att jag ska kunna vara lite ledig i mellandagarna hemma hos mamma.

Jag samlar också lite flex för att vi ska åka till Ullared den 2:e december! :D
Det ska bli jättekul samtidigt som jag vet att det är en liten pers när man väl är där, däremot så älskar jag ju att fynda, och det är ju så roligt att komma hem med så mycket roliga och billiga saker! :)

Annars händer det inte jättemycket i mitt liv nu, jag har börjat gymma på Sportlife *I LOVE* jag går oftast på Bodybalance(blandning av Yoga, Pilates och Tai Chi) men nu har jag även börjat prova andra pass samt har gått en gymintro för att kunna hantera maskinerna säkert.

I lördags provade jag på 30 minuters Spinning, kul men skitjobbigt, svetten bara rann...kombinerade det med att träna armar,rygg och mage på maskinerna.

Igår provade jag ett AFROPOWERDANCE pass som var ett pass med influenser ifrån afrikansk dans. Skitkul och sååå jobbigt! Jag tror aldrig jag har svettats så mycket under ett träningspass under hela mitt liv, hoppas de lägger in det på schemat till våren.

Jag har även börjat knåpa mer och mer på mitt företag, sitter nu hemma på kvällarna och filar på en hemsida. Det funkar si så där, men däremot har jag kollat upp allt med domännamn och webhotell så snart kan jag nog lägga upp den. :)
Dessutom har jag designat om min logga i lite modernare tappning än den jag gjorde i ekonomin, så den är faktiskt helt klar! :)
Har även hittat en hemsida där de trycker billiga flygblad och visitkort m.m. så det rullar allt på! :)

En sak jag har märkt är att jag inte har så mycket kontakt med mina vänner längre, har liksom inte tid verkar det som eller så är det som att de inte har tid med mig... vet inte varför faktiskt!
Nog för att jag är väldigt sällan ute och dansar nu för tiden men vännerna ska väl inte ge upp för det eller?? Jag tänkte väl gå ut imorgon på shake och svänga mina lurviga, någon som är sugen på att hänga med?? ;)

Jag och David ska också ställa till med Lucia/Glöggfest och vi har bjudit alla vänner och bekanta vi har, däremot har de varit lite sega på att svara men det är ju inte förrän 13:e december så de hinner väl...

Ja ja det var lite tankar och uppdateringar om mitt liv och jag lovar att jag ska bättra mig på att skriva.

Tjing!

Inga kommentarer: