måndag 24 november 2008

Svaga människor!

Fyfan vad jag inte tycker om svaga människor!
Nu pratar jag inte om fysiskt svaga människor utan såna som bara vänder kappan efter vinden hela tiden!
Vi har en sån på jobbet... det är likadant hela tiden, jag bestämmer något med honom så kommer en annan kollega och hela situationen ändras på en sekund! Jag hatar det!
Det har hänt flera gånger och senast idag då vi skulle iväg på ett studiebesök på en färgaffär där de skulle hålla ett föredrag om speciell färg för utomhusbruk.
Vi 2 bestämde igår att vi skulle åka och den tredje verkade inte allt för intresserad, men nu när jag kom på morgonen skulle han helt plötsligt med och då fick inte jag plats i bilen helt plötsligt!

Ja om inte det här är mobbing så vet jag inte! De köpte nämligen en 5 sitsbil men slängde ut sätena bak och körde in en träskiva istället så han beklagade att jag inte kunde åka med och jag har inget fordon förutom min elmoppe som går i 20 km/h troligt att jag tar den.

Nej jag vet inte vad jag ska göra med detta jag är så JÄVLA FÖRBANNAD!!! Vuxna människor, man skulle kunna tro att de går i grundskolan!FYFAN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du, om jag skulle varit där så hade jag ställt mig framför dig och gett den där personen en fet smäll och tala om vad jag ser.

Men börja med att säga peronligen till personen hur du upplever. Hjälper inte det så gå till bossen.
En chef ska ju alltid vara tillgänglig för sin personal.


KRAM!

Anonym sa...

SHIT! hehehehe!! Ni verkar ha lite olika rättigheter på ditt jobb. Men det där var ju helt snurrigt.

Jag skulle gett dem onda ögat resten av livet. Bara vänta på nästa tillfälle att hämnas. Få dem att känna smärtan de gjorde mot dig...

Eller så är vi bara Vuxna människor och inte sjunker till deras nivå.

Du får berätta mer om det på lördag!!

KRaaaM!