torsdag 31 juli 2008

Flytt och flyter bort...

Men oj vad det är varmt, det är ju nästan sjuuuukt alltså!
Jag är inte van vid att svettas så mycket att jag nästan flyter bort på dagarna och jag blir segare än kola! Dessutom får jag ingen vidare sömn när det är så här varmt, ligger och vrider och vänder mig och allt bara klibbar längs kroppen! Usch...
De har lovat lite regn till helgen och det är skönt för kropp,själ och alla växter utomhus!

Det är såååå jobbigt att flytta!!! Jag glömmer det varje gång...
Först är man jätteuppspelt och allt är jättekul men att packa ner all skit i denna värmen är nästan dödligt ju! Det får bli lite packning i helgen när det är sämre väder!

I helgen ska vi(om det blir fint väder...*hoppas hoppas*) åka till Marstrand och kolla på fästningsspelen. Och historie nörd som jag är så tycker jag det är jättespännande med fästningar,borgar och gamla kyrkor! Fästningsspelen är en guidad tur genom slottet fast med teater hela vägen! Skitkul tycker jag som har varit där 2-3 ggr... Jag rekkomenderar det varmt!

Apropå varmt ska jag ta och gå hem och slänga mig i havet/sjön....

Blubb blubb


1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaa Shit! det är inte så kul att flytta som man tror!:) haha! Man önskar varje gång att man inte skulle ha samlat på sig en massa saker med åren. Eeeewwwwwiiii....nu känner jag direkt att jag måste börja slänga lite skrot....fyfan!

Lycka till med städningen raring! *kram kram*