torsdag 31 juli 2008

Dålig framförhållning...

Usch vad jag kan störa mig på människor ibland!

Jag tyckar att egenskaper som att komma försent och ha dålig framförhållning är så respektlöst.(Om man inte har giltig anledning till varför det blir så)
Jag vill alltid komma i tid, helst att jag är på plats på tok för tidigt t o m, dessutom gillar jag att ha saker inplanerat så jag vet att det passar.

Detta med dålig framförhållning hände mig senast igår, det skulle komma ner lite folk till götet och vi skulle ta en fika eller något... Men jag tyckte det var så konstigt att de aldrig hörde av sig som de hade sagt.
Klockan 21.05 fick jag ett sms och frågade om vi skulle ses samma kväll eller som på förmiddagen idag. Men det går ju inte jag jobbar ju (vill ju inte åka hemmifrån 21.00 på kvällen när jag ska typ lägga mig 1,5 h senare...) svarade jag tillbaka och då blir de besvikna och berättar att de varit i götet i typ 2 dagar och gjort alla de klassiska turistgrejorna(Liseberg,Universeum,Paddan m.m.)
MEN varför hörde de inte av sig direkt när de kom ner??? Jag kunde ha flikat in en sväng till Liseberg tex... *Suck* Sånt blir jag inte klok på!

Ja ja det är väl bara att acceptera att vissa människor inte funkar och tänker som jag gör...

Nu blir det Frulle! :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Det är allt dålig kan man tycka. En liten inflikning till Liseberg skulle väl inte skada om du följde med på!! Jag kan tänka mig att de ville göra allt för sig själva, och prata med dig sen när de upplevt allt!:P....konstigt...men man vet ju aldrig!:)

*kram kram*