måndag 21 juli 2008

Semester är till sin ända...

ÅÅÅh va skönt det var med semester!!!
Jag och D hade en hel vecka tillsammans och släppte nästan inte varandra under hela tiden! :)

Vi var hemma hos mamma en vecka i s-tälje och hälsade på min släkt och mina vänner däruppe.
Vi var på fest och badade och bara jaaa hade det gött helt enkelt!

En väldigt bra nyhet är att han frågade mig i slutet av veckan om jag vill flytta in hos honom. :) Jag blev verkligen jätteglad och överväldigad, (lite förmycket i början kanske) så nu ska jag hem till lägenheten i Ytterby på Torsdag och rota fram allt som ska sägas upp, lägenheten,bredband, träningskort m.m.
Mycket jobb framför oss men det ska bli kul, vi har mätt hemma hos honom och vi har kollat ikea katalogen och sen ska vi kolla på tapeter och målarfärg.
Vi har bestämt att vi ska ta lite packning i taget och kanske ta med 2 flyttlådor varje gång jag är i lägenheten.
Dessutom ska jag slänga ALLT som jag inte använder, saker som bara står nerpackat i källaren typ, som gamla fula tavlor och en servis som aldrig blir upplockad(det är arvegods från min Underbara Farmor(RIP) men vad ska man göra)Vi måste knö in massa grejer i förrådet, som är redan fullt och inte särskilt stort (om någon är sugen på en bäddsoffa från Jysk (1000 spänn) så hör av er!)

Vi har ju inte varit tillsammans länge men det känns helt rätt bara!
Vi är ju så kära i varandra och vi har i princip bott ihop sen första stund med tanke på att vi spenderat ungefär 24 h med varandra varje dag.
Vi kan bara ligga en hel kväll i sängen och titta varandra in i ögonen och det känns helt fantastiskt! Allt känns bara så bra och så rätt!

Som min kompis C hade sagt "Lets do the moving thing" :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

KÖR PÅ!!! Så länge man har en bra känsla i magen! KÖR PÅ!:D Hur ska man veta innan om det kommer gå vägen?! Det vet man inte! KÖR PÅ! Livet är för kort för att slösas bort!;) All lycka till till dig raring!! *kraamar*

infing sa...

Nämen GRATTIS och lycka till! Till er båda förstås!