onsdag 23 juli 2008

Underbara spontana människor! :)

Jaaa så sitter man på jobbet nu då och känner sig segare än julknäcken! ;)

Jag har jobbat ganska mycket denna veckan och kom hem igår och var helt slut i kroppen.
D skulle träffa sin kompis som är hemma en stund från Schweiz, men han kom förbi istället.

Han var lite partysugen så han blanda lite groggar till honom och D medan jag och C drack lite vin(och åt mycket efterlängtade Kanelgifflar från C's sida ;) )

Jag hade bara tänkt att ta ett glas vin eller två med tanke på att jag ska jobba idag.
Men vips satt jag framför Jerry Springer och Cheaters på kanal TV400 och med en grogg gjord på 1 Dl Sprit(Bag in box som han faktiskt måttade med DL-mått hahhahahaha) och Redbull. *HUA HUA*

Den spontana festen var ett faktum och allt var jättetrevligt.
Det hela slutade att vi tittade på hela filmen "Trolltyg i Tomteskogen" + att vi spelade alla möjliga barnprogramsintron från när vi var små på Youtube! :)
(Youtube-vilken fantastisk uppfinning alltså, bästa förfest medlet säger jag bara)

Som i ett trollslag satt vi i en taxi påväg in till stan, vi mötte upp lite folk på Picasso(gratis öl :)) och då bestämde jag mig at inte dricka något inne i stan för att kunna köra bil till jobbet.
Vi gick till BaBar (Jag ville gå till Rockbaren som bara låg över gatan men blev fet-nedröstad!)

C blev som alltid när vi partar ihop väldigt rolig och lite onykter ;) min lilla gumma var så söt!
(och crazy foton blev det :) ) Efter en stund drog vårat sällskap och vi drog oss hemmåt.
C blev ännu lite fullare påvägen hem och väl hemma 02.00 var hon så himla söt, jag bara skrattade åt henne min underbara gumma!
Jag slängde mig på kudden och trodde att jag skulle dö när klockan ringde vid 6.00!

Så nu sitter jag här med blandade känslor...(Det blir iaf en tidig dag på jobbet kan jag ju säga!) ;)

Åååh vad jag gillar sponatana grejer, en vanlig Tisdags Tv-hemmakväll bara förvandlades till en partykväll! :)
Och spontana människor är de bästa som finns. Att man inte låser sig utan kan släppa på sina hämningar och bara ta det som det kommer. Vill vi festa Jaaa då gör vi det! Drar vi in till stan Jaaa men varför inte. Man lever bara en gång så bara släpp loss, allting löser sig på vägen!

Snart åker jag hem och sover en skvätt så blir det Scotts på Liseberg ikväll! :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Shiiiit! bra!;D haha! Så ska det se ut! lev livet idag och inte imorron! Festa på en måndag är inte fyskam!

Men då synes vi ikväll då!!:)

*kraam kram*

Anonym sa...

"Grammofona" är med i Länstidningen idag :) med sin pappa på båten.. Trodde ni hade samma fader :S Synd att du inte hann förbi i helgen :) kram!