lördag 19 januari 2008

bakfylla och tjat.

Då var det dags igen...

Det är lustigt det där med killar!
Igår var jag hemma hos min kompis A, vi åt goda tacos och drak mumsigt rödvin!=)
Sedan ringde hon två kompisar som också kom över och drack lite vin med oss.

Den ena av kompisarna E var av manligt kön och det uppstod något slags tycke mellan honom och A. A som inte har haft en kille på ett tag nu börjar känna att hon måste få sig nåt men hon vill ändå ha något seriöst och är trött på allt strulande! Killen då, jo han sa först att vi får se vad som händer och sen när han sov över säger han: Nej bara så du vet vill jag bara ha sex och inget förhållande!
*MORR*
Varför är det alltid så med dagens killar, de vill inte binda sig, är allergiska mot termen "att vara ihop" och vill bara sätta på en.*suck* det var bättre förr.(eller är det jag som inbillar mig)
Vad kommer hända med jorden om inga par uppstår och kan fortplanta rasen Homopatiens?? Kommer de bara så sin vildhavre vitt och brett och vi får stå där med mage i vädret och inga pengar i plånboken eller karriär.
Men jag är inte bitter... ;)
Idag softar vi med youtube och marängsviss!*mums*
Sen ikväll blir det till att trotsa stormen och ge sig iväg och dansa!

"Don´t stop me now, cause I´m having such a good time"
Queen

Inga kommentarer: