måndag 28 januari 2008

Måndag igen...

Jaha så var det måndag igen... Tänk vad tiden går fort! På torsdag är det liksom Februari redan, vart tog tiden/Januari vägen??

Min helg har varit bra men ändå ganska lugn och sansad. Jag var på Hockey i Lördags, det var grymt kul SSK spöade skiten ur Frölunda i förlängningen med 4-3 *haha*
Det är så kul att gå på hockey på grund av det stora trycket från publiken, hela skandinavium var fullsatt. Varje gång Frölunda gjorde mål skakade och vibrerade hela Skandinavium, jag trodde faktiskt att taket skulle lätta där en stund ;) Men när Södertälje vann i Suddendeath(fräsigt namn va? :) ) så tystnade hela klacken medans jag satt och skrek av lycka. =)
Det har gått ganska bra för Södertälje i år, sämre för Frölunda får jag faktiskt säga,som också blev vårat frukost samtal idag på jobbet.
(Ingen politik och inget sexprat*hhhmmm* det kändes ju lite annorlunda får jag säga ;) )

Det är konstigt det där med Hockey, jag tycker att man riktigt känner på en match att det ska vara lite fräsigt, macho och mansriktat. Musiken är ofta hårdrock, det ska alltid vara lite slagsmål och bärsen ska flöda i floder (inte för att jag säger att inte kvinnor eller Jag gillar det men det är känslan man får) Kvällen avslutades i alla fall med en lugn middag.

Söndagen var så otrolig vädermässigt så det blev en stadig promenad runt Surtesjön som var stärkande för både kropp och själ, det blev rester till middag(man var ju faktiskt ganska slut när man hade varit ute hela dagen!=)

Apropå mina "karl" bekymmer... Ja det finns ju två som jag är intresserad av, den ena är väldigt "på"(vilket jag kan tycka blir för mycket ibland, fast ändå gulligt) och den andra är väldigt "av" och tyvärr så är det ju den som är mer "av" som jag helst vill ha....*suck* allt ska då alltid trassla till sig!Situationen med AV-Killen är lite mer komplicerad än PÅ-killen, det gör ju också att jag inte får/vill göra bort mig(som jag alltid gör) Kan någon ge mig tips??

Ikväll blir det hårdträning för Everborn, kommer inte kunna gå imorgon! ;)

"I´m the fucking Prince of Darkness, I can have no Bubbles"
Ozzy Osbourne

Inga kommentarer: