tisdag 22 januari 2008

Bomber och granater!

Ja här händer det grejer!


Kommer till jobbet imorse och inser att Polisen har spärrat av halva stan på grund av att några rånat posten och placerat ut en massa Bomber(atrapper visade det sig senare vara)+ att de hade tänt på en massa bilar runt om.

Läskigt....Jag och min polisfobi hade ett stort trauma med alla blåljus och uniformer. ;)

De skriver på aftonbladets hemsida att det var i alla fall välplanerat. Undar vem som sitter och funderar ut såna här saker egentligen? Min Pappa ringde mig i morse och undrade vad som var frågan om och om jag kunde ta mig till jobbet i kaoset, han tyckte att jag borde ta på mig hölstret med tanke på att det är rena Highchaparall här nere i Götet. Ja jag håller snart med, kanske skulle vara minst lika säkert att stanna i Södertälje med alla gängbråken och våldtäkterna?

Idag fyllde R på jobbet år så han fixade lunch till alla, Jättepannbiffar med tärnad potatis i ugn. *smaskens* Önskar bara att han sagt något tidigare om att fyllde år så man kunde köpt tårta eller någon smaskig bakelse till honom.*skäms*

F(exet) kom förbi på en fika till jobbet i eftermiddags när han skulle på arbetsintervju, det var mysigt. Vi kramades lite...Jag blir så sällan kramad nu för tiden så när någon väl gör det vill jag liksom inte släppa taget riktigt.*hhhmmm* Jag behöver nog en pojkvän. =)

Ikväll ska jag ta en sväng på slingan igen 2,5 km blir det denna gången, vill inte gå 5 km slingan när det är mörkt och "ingen kan höra mig skrika". Sen blir det hem och städa lite och så kolla på Ugly Betty. Grymt sugen på godis och jag egentligen brutit mitt löfte till mig själv redan igår när jag blev akut sockersugen under vårat heldagsmöte.(Som vanligt)

Tjinkalonkan!

"Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre. "

Nalle Puh


Inga kommentarer: