torsdag 31 januari 2008

Regn, Regn, Regn...

Nu var det ett par dagar sen...


Ja vad har hänt då i Rebeccas fantastiskt spännande liv?

Sanningen är faktiskt att det har hänt ganska mycket på dessa få dagarna.


Träningen i Måndags var jättebra och det kändes som vi fick världens flyt där ett tag :) Vi gjorde också en bra pepp övning där alla stod i ring och klappade, och hejade på när det var några i mitten och dansade. Det kändes upplyftande och bra.

Min danspartner U's fot höll tyvärr inte ända in i mål utan vi fick vila en del, men hellre det än att han pressar den så han inte kan dansa alls på ett tag!


I Tisdags var jag hemma hos en vän, vi åt middag och mös framför tv:n *mmmmysigt*

Lite ledsen är jag för att varken Ugly Betty eller Deperate housewifes går på tv nu med tanke på att de är de enda serierna jag följer helt slaviskt. När ska de komma tillbaka? På kanal5s hemsida står det till våren(desperate housewifes) , och då kommer min följdfråga kan inte våren vara här snart! Ugly Betty's manusförfattare har gått i strejk och derför har serien tagit en paus *suck* Vad är det för Divor som sitter där i USA på sina pengafyllda madrasser och bara vägra skriva en bokstav till om de inte får minst en madrass till att ruva på? (Dagens I-lands problem)



Onsdagen var också bra, jag fick besök hemma efter lite panikstädning och så lagade jag iordning paj till hela "staben" på jobbet, skönt att vara på hemmaplan en dag i veckan i alla fall *puh* när ska mitt liv lugna ner sig?


Och så var det det här med killar, jag kan f*n inte förstå mig på dem hur mycket jag än försöker! Vissa killar är för PÅ andra för AV och vissa veliga och pendlar mellan dessa, finns det inga normala män kvar på denna jord??

Hur vet man att en kille är intresserad av en?(behöver ett säkert tips från livetskälla) I min värld fungerade det så här(trodde jag i alla fall) Killen tittar på en ofta och dröjer sig kvar med blicken, killen ringer och skickar sms, man flörtar med varann blygt men ändå underförstått. MEN när jag väl tänker ta tag i saken då får man nobben! Är han eller jag schitzofren? *Aaaarrrgggg*


Regn, regn, regn... Ja när ska detta vädret sluta? De hotar med stormar var och varannan dag, man ska hålla sig inne, Pyttsan här ska det dansas i kväll!:) Jag och U ska åka och glänsa lite på en teknikkurs ikväll, ska bli skoj ;)


"Vi fortsätter spela Rock'n'Roll men vi håller på att dö"

Nationalteatern

Inga kommentarer: