lördag 26 januari 2008

Med hopp om det manliga könet!

Det här börjar bli en vana har jag märkt... Det är ju ganska skönt att skriva av sig förståss, jag kommer nog fortsätta att blogga ett tag till i alla fall.


Nu börjar det hända grejer i "Singel Rebeccas" dramatiska liv.

Igår var jag ute på en Blinddate för första gången i mitt liv.*OOOHHH* vad det var pirrigt.

När man hör ordet Blinddate så tänker man på en massa cheesy amreikanska filmer där de har röda nejlikor i knapphålet eller något annat fånigt.(men om det hade varit på det planet hade jag inte gått)Det var verkligen supernervöst att träffa honom, vi båda hade ju ingen aning om hur den andra såg ut.(det var ju hans pappa "min hyresgäst" som raggade upp mig åt honom *skumt va*) Men allt gick lekande lätt.

Han var väldigt social och en äkta gentleman, jag trodde att det släktet var utdöende, men igår träffade jag på en för första gången. Dessutom så hade vi aldrig någon pinsam tystnad, vilket var otroligt skönt med tankte på att jag hatar såna situationer.

Han bjöd på mat och dryck hela kvällen och det spelade absolut ingen roll vad jag ville ha, jag fick det. Han var väldigt social och trevlig och vi pratade hela kvällen, sen följde han mig till bussen och väntade på centralen med mig tills bussen kom. Sen fick jag 3 hejdåkramar och så gick han, och det var precis så långt jag bara ville gå för den kvällen.

Han vill träffas igen... Ja kanske det, vi får se, lite svårt att säga om han är ett "pojkväns ämne" ännu, eller om man bara blir vänner.


Det är ju en annan kille jag dras till...*hmmm* jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men han har bara tryckt på någon gömd knapp hos mig. (inte bra!)

Jag tycker jag småflörtar med honom hela tiden men han verkar inte fatta vinken, eller så är han totalt ointresserad av mig...*hhhmmm* det tål att tänkas på.


Idag vill jag gå på Hockey SSK mot Frölunda i Skandinavium, vi får se om jag hittar någon att gå med. Annars tar jag väl en sväng på 5 km i ösregn och lera upp till knäna. *mysigt*


"All you need is love"

Beatles


Inga kommentarer: