måndag 19 maj 2008

Mammas 50 årsdag!

*Puh* Nu kan jag äntligen slappna av...
Den senaste månaden har varit lite smått hektisk för mig pga att jag planerade min Mammas överraskningsfest, som ägde rum i lördags!

Det var redan för några månader sen som jag bestämde mig för att istället för att köpa en present ge henne ett jättekalas med alla i den närmaste släkten och vänner. Allt skulle då vara en suprice och hon fick därför inte veta eller ana någonting alls!

Allt blev jättelyckat men dte var skiiitjobbigt att ljuga för henne, hon är så jäkla envis min mor! Jag som också är en väldigt ärlig och rak person tyckte det var extra svårt och jobbigt att försöka slingra mig ur alla kniviga situationer som hon skapade åt mig.

Men nu är allt slit över, all mat räckte till och mina kakor som jag bakat i veckor gick åt som smör i solsken! :) Hon anade ingenting och blev så jäkla rörd och glad att hon blev helt mållös när hon såg alla 55 st som kom dit för att de älskar henne så mycket! Grattis mamma det var din 50 årspresent från oss din familj!

Det vrästa är att när jag började slappna av lite på kvällen bröt värsta förkylningen som jag kämpat mot i ca en månad ut. Så nu sitter jag hemma och är jättetjock i halsen och en röst som låter som Mimmi Pigg.(utan att överdriva alltså, alla som ringer och pratar med mig bara asgarvar) Men det bjuder jag på! ;)

Det värsta med förkylningen är nog att jag får ställa in så mycket träning denna veckan...Beach 08 ser lite mörk ut....*hhhmmmmm*

Snart kommer D hit och vi ska nog mysa lite, han är inte rädd för baciller som tur är! ;)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, dion mors födelsedag lät verkligen lyckad och trevlig! Sådär var det när jag fyllde 20, fast jag fattade såklart.. lite ;)

Synd att du inte hann upp en sväng innan du skulle åka hem i helgen. Men det går fler tåg! och i Juli har jag ju semester i 2,5 veckor.. jag kanske får mig ett ryck och tvingar dig att visa mig runt på västkusten.. ;)

KRAMAR!

Anonym sa...

Vaddå din kille!?!? nu får du allt och ta detta från början ;) Hur har det gått förresten me dessa dejter?
JAAA Verkligen. och du måste komma och hjälpa mig i trädgården.. allting är så fel och så fult och så bin ladin bombat! HAHA! Jag vill ha allt som håller flera år och som luktar gott osv.. Love u / Käderajna