fredag 2 maj 2008

Vila...

Morfar opereras idag och ska strålas men framtidsutsikterna ser väldigt goda ut! =)

Jaaaa Valborg blev ju lyckad med cruisingpremiär i en Buick-59 glidandes runt i Göteborgstad med högsta volym på stereon med Snowstorm sprutande ur högtalarna. Det är livet...

Jag och min kompis T var hemma hos henne först för att käka lite Thai och dricka lite bärs och tjöta helt enkelt! Vi tog också en liten tripp på memorylane genom att lyssna på lite 80-90 talsmusik. *aaaah*
De hämtade oss vid 19 tiden och vi gled iväg till Yankee Cars.
Och det var så mycket människor jag kände överallt, såå härligt att vara tillbaka på raggen men sååå onykter jag råkade bli! ;)
Ledsen D för det knäppa mobilsamtalet du råkade ut för.... ;)

Nu bakar jag lite kakor inför ett event som inträffar om några helger. De första Havrekakorna glömde jag bort =Kolkakor *hahahhaha* Men det är ju så när man är en Havrekaksvirgin! ;)
Det blir en chilldag imorgon med och på söndag ska jag byta däck och rulla bort till Alingsås för att dansa lite till Scotts! *Gött* Sommaren är snart här!

"Rosa lack och kromad list i '59års modell
Jag öser på för fullt i stan som en 50-talsrebell
Jag sveper över landsvägar ja jag sveper genom natten
Och tar det cool till kvällens sound med en säker hand på ratten.
Sommarnatt när jag glider fram i mörkret aha"
Snowstorm

1 kommentar:

Anonym sa...

Såååå gött att glida tillbaka till där man känner sig lycklig!!:) Raggarbilen gör dig gott!! Kan verkligen se dig framför mig!:) Men snart får ni kanske inte glida runt med raggarbilen i innerstaden!;) Skulle väl bli förbud mot vissa bilar, typ äldre modeller.

KraaaMar!