lördag 3 maj 2008

Som en blixt från klar himmel! :)

Tänk va skönt det är med spontana människor! :)
Idag hade jag tänkt att ha en slappardag eftersom jag inte hade något inplanerat...
Men runt lunch ringde T och frågade om jag var sugen på en fika på stan? Själklart svarade jag och slängde mig in i duschen.
Vi möttes upp på Avenyn i solen och fikade lite, snackade, tog en fika till och en bio.
Sååå trevligt och roligt det var att bara hänga med en spontan människa och allt bara kom eftersom. Ingen direkt plan utan allt på känsla.Vi såg "Be Kind Rewind" med Jack Black, den var helskön,superkul och lagom oseriös för våran sinnesstämning!
Tack för en trevlig dag i solen!

Nu bakar jag klart mina brownies som jag började smått på imorse när T ringde (hade bara hackat nötter) sen kommer en annan T och hämtar mig så åker vi en sväng till klubben och tjötar lite! :)

Imorgon ska jag byta vinterdäck, MÅSTE städa och diska och sen bär det av till dansen. :)
En tom helg blev helt plötsligt full! ;)

P.S. Operationen av Morfar gick felfritt och han är så glad och nöjd nu, bara vänta på rehab, fick tom ett mms av min moster med en bild på söta morfar i sjukhussängen :) D.S.

"If there's something strange in your neighborhood
Who you gonna call? - Ghostbusters!
If there's something weird and it don't look good
Who you gonna call? - Ghostbusters!"
Ghostbusters themesong

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en supertrevlig dag!:)

kraaamar!