måndag 5 maj 2008

Yoga botar allt!

Idag hade jag tänkt att skriva om hur trött jag är på människor som bara tränger sig på en, som iglar fast man inte överhuvudtaget vill ha dem i närheten,vill inte ha några samtal från dem eller att de ens kallpratar med en.

Men.... så var jag iväg och tränade, Bodybalance ett pass med mycket Yoga, Thai-chi som uppvärmning och lite Pilates i mitten.
Sjukt jobbigt men sååå underbart för både kropp och själ!

Man får ett lugn över sig men är ändå pigg...som pånyttfödd liksom.
Så alla negativa tankar och bekymmer bara försvann, ut med gamla och in med det nya!(Precis som i andningsövningarna)
Dessutom var jag jättetrött efter jobbet men efter passet var det som bortblåst!
Tänk vad lite Yoga kan göra, det är ju inget jag kommer att sluta med i första taget kan jag ju tala om!


" Ingen plockar en maskros och ger åt sin vän
den får stå där den står tills den dör.
Fasten lysande gul är den ansedd som ful,
den får stå där och känna sig utanför."
Eddie Meduza

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooooo!! YOGA!! det hade jag också velat prova! Undra om man måste vara jätte smidig?!

KraaMar!