lördag 20 september 2008

By the way..

Nu är hallen nästan klar... Vi ska bara måla snickerierna så är allt helt klart! :)

David leker lite med Slagborrmaskinen :)

Vi har stött på en del hinder på vägen men så här blev det:




Vi målade hallen grå, efter att ha målat taket vitt, spacklat och satt dit Microlitväv.

Vi lade ett nytt golv, Linoleum faktist, men det är ju kusligt likt Klinker. :)


Jag planerade förvaringslösningen, så shoppade vi lite saker på Ikea och vips vad fint det blev! :)

Jag fick en ny garderob som jag får plats med ALLA mina kläder i. Helt otroligt!!! Spegeldörrarna gör också att det ser större ut(Tänk vad man kan lura ögonen) :)


(Någon annan dag ska jag sätta in lite bilder från några studiebesök jag har gjort med jobbet.)

Dessa tavlorna har jag fotograferat på studiebesök... Motiven är Rosor, nypon,knoppar,taggar och en Dahlia.

Jag är såå supernöjd med vår nya hall! Nu tar vi lite paus innan vi gör resten,men planerna fortsätter att rulla på i huvudet! ;)

Ha en trevlig helg!








1 kommentar:

Anonym sa...

GRYMT!!!! Skitsnyggt!!:D Nu fick jag lite insperration till min hall!