tisdag 2 september 2008

Renovering och Handikapp!

Åååh nu så är renoveringen äntligen igång! :)


Det som är surt är ju att jag har lägligt fått inflammation i ligamenten i handen/handled! :( Det gör ju svinont, dessutom är det högerhanden så klart! Så här går jag som ett handikappat offer och kan verkligen inte göra någonting...På jobbet har jag fått kontorsjobb, vilket är ju jättebra att jag slipper vara hemma.


Dessutom är det en arbetsrelaterad skada och jag får gå till sjukgymnasten imorgon och hämta ut ett handledsskydd!


Men nu till renoveringen... Vi börjar med hallen och såhär ser det ut nu!









Vi (Svärfar och Älsklingen med andra ord) rivit ut en gammal garderob, ryckt lister och slitit loss mattan.

Vi ska åka om en stund och köpa laminatgolv, sen är det bara lister, måla och ny inredning som ska in. :) Det går ju som en dans det här! ;)


"Vi ska sy och vi ska klippa..."
Mössen i Askungen






3 kommentarer:

infing sa...

Va ni sliter...ungdomar!

Tråkigt att du har arbetsskadat dig! Hoppas det går över snart, jag gick till akupunktören när jag hade tennisarmar och det hjälpte faktiskt.

Hälsa din kära sambo!

Kram och trevlig helg!
/Carina

Anonym sa...

Shit!! Vad kul!!:) hahaha! se till att renoveringen går fort bara, det är bara kul till en viss början....fyfan! Man blir ju bara så trött när man ska nubbla över alla verktyg, byggdamm överallt.....i flera veckor!:P Lycka till!!!! *kraam*

Anonym sa...

Han, Michael Åkerlund, gick i B.