söndag 28 september 2008

Äntligen!!!

Nu så är jag av med lägenheten! :)

Vi ägnade hela våran helg till att städa ut lägenheten i Ytterby och igår vid 14 tiden var det klart!
Och jag säger bara Fy F*n vad en lägenhet kan bli skitig! Det var riktigt grose, speciellt på sådana skrymslen som jag inte har tänkt på att städa på tidigare.

Men nu är allt klart och nycklarna är inlämnade... Så skönt!

Vi hann dessutom att storhandla(så skönt att alltid ha mat hemma) och en total rengöring av bilen(Fullt tvättprogram och inre rengöring).

Davids syster ringde och frågade om vi kunde köra henne till en fest så vi passade på att gå upp och kolla på hennes lägenhet. Hon hade en grymt snygg tapet i sin sovalkov(Guld med medaljonger), men jag konstaterade att den inte skulle göra sig bra i vårat sovrum. Däremot ska vi kolla upp den butiken hon har köpt tapeten.(Färgaffär vid HCJ Backaplan)

Igår när vi kom hem så lade jag mig ett underbart skumbad!
Jag låg där med lite tända ljus och David satte på lite mys-musik, jag tog fram min bok och läste en stund och bara kopplade av.
Jag tog också tillfället i akt att göra en "extreme-makeover" på mig själv i helgen!
Rakade benen,plockade ögonbrynen,filade fötterna, klippte och filade naglarna och målade dem. Dessutom smörjde jag in hela mig med Lotion.
Jag kände mig så tillfreds med mig själv och ska göra samma procedur varje vecka tror jag.
Lite "Me-time". :) Man måste ta hand om sig själv!

Ikväll ska David på möte och jag vet precis vad jag ska göra då... MANGLA!!!
Jag älskar att mangla och jag älskar att ligga på nymanglade lakan! Kvällen ska jag förgylla med perfekta lakan. Däremot så har vi för tillfället ingestanns att lägga in dem utan det får vi nog fixa imorgon.

Nya dagar nya göromål! ;)

Inga kommentarer: