tisdag 5 februari 2008

MOS....

Mitt liv har bara blivit så sjukt krångligt på bara 2 veckor*suck*

Jag måste vara knäpp eller bara j*ligt kräsen för jag blir f*n aldrig nöjd!



Här har jag en kille som verkligen vill ha mig som jag är och så vill jag inte ha honom.... Istället går jag och hemligt trånar efter någon som för varje dag verkar bara helt omöjlig att få.

Han visar kanske lite intresse(tror jag) men jag är ju alldeles för feg för att ta nästa steg.

Jag har ju redan tagit ett steg framåt med en liten invit, men då fick man ju nobben(på ett väldigt snällt sätt i ju för sig) Varför blir man bara attraherad av killar man inte kan få?



Helgen har varit innehållsrik, allt kändes jättebra fram tills söndagen då ångesten och panikkänslorna kom och har hållit i sig sen dess... Jag hatar att vara i detta läget, ältar och ältar... vad vill han/de, vad vill jag?(nu pratar jag om PÅ killen som nämnts tidigare)



Jag var och hälsade på min vän M som jag varit osams med en tid...

Jag skickade en inflyttningsblomma och så var bråket helt glömt som vanligt. Jag fattar inte alltså, såhär är det varje gång med den här personen, hon blir sur på mig av en skitanledning som hon gått och tänkt på i hundra år(utan jag vet om det) och så exploderar hon, jag försöker ta upp konflikten och hon gömmer sig i sitt skal/sin bubbla tills hon är klar, då hör hon av sig...



Jag måste egentligen se över mina vänner, ibland smyger det sig in en och en annan vän som ENDAST sätter sig själv i första rummet. De borde sållas bort!

Sen har jag såna underbara vänner som messar från Thailand och undrar hur det går för mig, och såna som bara helt enkelt bryr sig om mig. Och de skulle jag inte byta bort för allt i världen!

Usch vilken deppblogg det blev, nu får det vara slut på det!



A ringde mig idag och berättade om sin extremt pinsamma helg hon hade haft. Vilken tur att jag inte är i hennes kläder!(finns i alla fall något att vara glad över) ;)



Jag vill skaffa en kattunge. JA jag veta att jag är allergisk och har astma, JA jag vet att jag är så sällan hemma, men vill verkligen. Finns inget gosigare än en lite ulltuss som möter en i dörren med ett litet hungrigt mjau.

Eller när de ligger och gosar in sig i ditt ansikte så man inte kan se på flera dagar. ;)

Eller när de lägger sig på täcket när man sover mellan benen så man inte kan röra sig...

(De är för söta de små liven.)



Jag har börjat dricka pulver igen med hägring om att kunna ha helt platt mage till sommaren! Jag har bestämt mig. Kunde jag förra året kan jag det igen men nu är det endast 10 kilo som ska bort och inte 30. =)



Tävling nästa helg i Alingsås. Det känns faktiskt riktigt bra när vi tränar nu, dessutom är U lite mer engagerad än han var tidigare, han är lite mer seriös. Det är skönt, jag hade lite ångest över hans fot tidigare, men det verkar funka relativt bra.


(gissa vad citatet ska föreställa för gestalt i mitt liv ;))

"Du ger mig bra vibbbbbbbbbbbbrationer"

Kicki Danielsson

Inga kommentarer: