söndag 24 februari 2008

åååh underbara människor!

Vilken helg det har varit!
Jag har bara spenderat min tid denna helgen med människor som är så härliga och jag tycker så mycket om!

DM igår gick ju käpprätt åt h*vete, jag öste på som fan att min danspartner inte fattade vad jag höll på med. Jag brukar alltid hålla tillbaka när jag dansar med honom och lyda hans minsta vink, men igår fick jag ett spel och kände att jag bara behövde röjja liksom. Det fick man såklart skit för som vanligt. Ja ja det är ju inte så märkvärdigt tyckte jag iaf.

Sen var jag bjuden på middag hos T, det var grymt trevligt! Maten var jättegod, Tjädergryta, älgkött och Hasselbackspotatis*mums* Dessutom drack vi lite nica fördrinkar och pratade, skrattade och hade det allmänt jättetrevligt!
Alla ni som valde att åka på dans igår istället ska känna sig så blåsta, jag hade aldrig haft det så trevligt på Sannex det kan jag sätta minst 1000 spänn på(eller kanske ett kilo tjäderkött ;))

Efter maten placerade vi oss inne i soffan och kollade in lite Youtube klipp(tänk vad youtube är bra, allt finns där och man kan verkligen förlora sig i timmar där) Till slut drog T fram sin Gitarr och drog igång. =) Jag blev så impad alltså, han var grymt duktig på att spela.
Vi sjöng alla genrer som finns och det var ju jätteroligt!
(Men jag sjunger ju verkligen hellre än bra alltså.)

Alltså det finns människor som jag bara tycker om så om de är. T är en sån människa... Han är bara rakt igenom go, ett sånt energi knippe som alltid är på topp,fräsch och glad. Man blir bara så glad att vara i en sådan människas närhet. Om alla hade varit sådana här i världen hade jorden varit en mycket bättre plats att leva på.

Ikväll blir det lite bowling och middag med lite maffia vänner! ska bli görskoj, jag suger verkligen på bowling och får defenitivt jumbopriset ikväll, men man ska bjuda på sig själv tycker jag! =)

"Jag har köpt mig en aukustisk gitarr"

Inga kommentarer: