fredag 8 februari 2008

Woooha så var man full igen...

...Att det skulle gå såhär det hade jag på känn!=)



Fest hos A idag..grymt kul, vi ska ut sen trots att hon ska jobba imorgon, grymt skönt att slippa det i alla fall!

Okej så här är det... Jag tror att jag gillar AV-killen bäst..eller rättare sagt: JAG VILL HA HONOM!!!! Han är så söt(även om han la en fånig kommentar om mitt hår idag)

Det är konstigt med killar och kompimanger...de vet inte riktigt hur de ska hantera såna saker som när man färgar håret och dylikt.. det bästa de kan komma på är typ: Rebecca Vad har hänt med ditt hår! Okej man tack... jag fattar att det blev lite ljust men lite stöd och bekräftelse hade ju faktiskt inte varit fel i detta läge!



Skönt med en "total blackout" fylla ibland!!!



Party on!!!



"This is a potential breakup song..."

Aly and AJ

Inga kommentarer: