söndag 10 februari 2008

Oj, oj, oj...

Okej alla ni där ute i cybervärlden....Blogga aldrig fulla!
Det kan bli oerhört pinsamt.

Helgen har varit bra, med bara några pinsamheter, så som att paja sin nya mobil på fyllan.
(utan försäkring, som jag alltid har tagit tidigare utan ha haft någon som helst användning för=Murphey's law)
Fredags var jättekul, jag och A söp järnet,problemet var bara att hon skull jobba dagen efter och gick hem tidigare. S
en skulle jag sova hos E som också skulle jobba helgen. Hur som haver fick jag lite panik och satte mig på en spårvagn som jag inte hade någon aning om vart den gick(inte bra)
Till slut gav jag upp och tog en taxi, men vart....ja mina nycklar hem låg hos A och jag visste inte vad hon hade för adress eller något. Så vad gör man..jo man åker hem till M mitt i natten och plingar på dörren. "Hej, jag är full, kan jag sova här?" SÅÅÅÅÅÅ otroligt pinsamt, jag ville bara dö när jag vaknade dagen efter.
Det blev i alla fall så att vi umgicks hela helgen. Det var trevligt men jag har lite att fundera på såhär efteråt.

Träffade min vän T igår, och vi satt och snackade gamla Lysekils minnen (som vanligt när vi träffas =) det ämnet mjölkas aldrig ut tillräckligt)

Ikväll ska jag först träffa M och prata om vad som gick snett för ett tag sen. Jag tror att det är bra att vi träffas och pratar så att vi kan undvika missförstånd i framtiden. Det har ju blivit en del under åren kan man ju säga. Oftast skitsaker som bara har blivit enormt stora utan anledning.

Träning i ALID ikväll med Tränare =) Denna veckan börjar våran tävlingssäsong på hemmaplan. Så denna veckan blir det extra hård träning! GÖTT, det ska bli jättekul att tävla igen, jag känner mig taggad till tusen! Det är också kul att det har känts så bra och roligt att träna/dansa med U nu igen.

Angående AV-Killen... Ja jag har fortfarande ingen aning...*suck*

Inatt så drömde jag lite... Ibland drömmer jag och när jag vaknar så är jag inte säker på ifall jag drömde om det var verkligt. Inatt var det en sån dröm.
Jag drömde om AV-Killen, som gör att när jag träffade honom så blir jag generad utan att han har en aning om varför.

Slutkontentan av denna helgen är: Jag är verkligen sååå knäpp!

"Cykla in i baren, pussa någon på munnen, Umpa"
Kenneth and the Knutters

Inga kommentarer: