söndag 2 mars 2008

Fredagsbus och Hardcore Superstar Rules!

Varför är Fredagar alltid så knäppa? Varje fredag på jobbet slutar alltid så galet så jag skrattar tills mina käkar gör ont.
Nu i fredags körde jag L-G i en skottkärra, grabbarna slog sönder ett stuprör i Gårda så att alla blev nedsprutade av gammalt ruttet vatten*usch* och mycket mer....
Vad skulle veckan vara utan en galen fredag att se fram emot?

Igår var jag, syrran, x:et och hans polare på en så totalt grym konsert med Hardcore Superstar!
Förband var Crash Diet och Lillasyster, de var sååååå grymma, sen blev det defenitivt inte sämre när huvudattraktionen kom ut på scen!
3000 personer var och såg dem i går i Lisebergshallen, från klockan 19.30 fram till klockan 23.00 var det stenhård ¨Hårdrock som pumpades ut ur högtalarna. Jag bara rös...
Både Crash Diet, Lillasyster(främst Martin Look) och hela Hardcore var helt loss! De sprang runt som tokar på scen och bara öste!=)
Pyrotekniken kändes i anisket, man var helt lomhörd efteråt och hade grymt ont halsen. Dessutom slängde sig hela Hardcore ut över publiken i en stage dive efter extranumret
var slut! Gud vilken kväll, det blir svårt att toppa det här.




Ex:et och jag



Systeryster och jag :)


"Someday you gonna be someone special"
Hardcore Superstar

Inga kommentarer: