söndag 16 mars 2008

Nu är sållet tomt...

Så nu är det klart (klart och betatt som de säger i "Mammas nya kille" i P3-humor)
Jag ska inte tävla och träna med min partner längre... Våran "relation" är alldeles för destruktiv för att jag ska klara av det.

Allt jag får höra från honom är bara negativ kritik vare sig det gäller danslivet eller utanför det.
Jag är jätteledsen för detta men känner att jag måste dansa med någon som uppskattar vad jag gör och tycker jag är bra och rolig att dansa med!
Jag är inte en sån människa som klarar av att bara få negativ kritik hela tiden, till sist brister det!
Dessutom känns det som jag har lagt mina vänner i skymundan för att träna 3 ggr i veckan, nu är det dags att vårda mina relationer och hålla sållet rent!
Bara umgås med såna som uppskattar mig som jag är och bryr sig om mig på riktigt.
De som inte kan byta ut mig i en handvändning...
Energivampyrer vik hädan!

"The first cut is the deepest..."
Rod Stewart


1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaa men stackars dig!! Kan förstå att det är tungt, men vad ska man göra lixom!:/ Man bör lägga mera tid åt sina vänner, håller med. Det är en prioritetsfråga helt enkelt!! Men man måste först ta hand om sig SJÄLV!! ikväll ska då jag iaf göra det!;) KraaaaM