onsdag 19 mars 2008

Åhh vad livet är skönt!

Nu äntligen mår jag bra och tycker att livet är underbart. Att ta avstånd från min danspartner är det bästa beslutet jag har tagit.
Nu måste jag bara ragga tag på en ny danspartner, för jag vill ju fortfarande träna och tävla. Dans är ju livet! =)

Idag ska jag åka upp till Mamsen i Sö-tälje och stanna där hela påsken! Det ska bli sååå underbart att komma upp till min underbart kramgoa och mysiga släkt, familj och vänner! =)
Det kommer att bli fullt upp för att hinna med alla men det gör absolut ingenting.

Helgen kommer att startas med att åka och dansa på Boogielovers och imorgon blir det Blender på Yesterday. Jag känner i hela min kropp att det kommer bli såå kul! Och träffa mina gamla vänner såklart, en sväng till Brorsan i Sala, 50-års kalas och påskmiddagar är bara lite som står på menyn. =)

Gött e' de' också för att vi har halvdag idag på jobbet (och vi får betalt för heldag) inte helt fel det heller.

"Solen skiner och himlen är blå, vad det är skönt att leva då. Högt i topp går allas humör och det är det som susen gör."
(en låt vi alltid sjöng på dagis)


Inga kommentarer: