måndag 31 mars 2008

Målarfärg och 2 ½ Män! =)

Herregud, det här med sommartid har jag verkligen svårt att smälta!
Igår vaknade jag alldeles för sent och slappade bort hela dagen, jag fick lite ångest framåt 19 så då körde jag ett ryck i mitt plastskåp(minnen från en svunnen tid som Tupperware försäljare ;))
Det fick ju mig att känna mig lite nyttig i alla fall.

När jag väl gick och la mig hade jag såååå svårt att somna, läg och vred och vände mig i sängen, men till sist fick John Blund övertaget.
Som kontrast till det var jag såååå trött imorse istället...
Finns det någon mening med att byta tid egentligen?(För just nu känns det som en "pain in the ass") Jag vet att vi pratade på jobbet om att det skulle bli ljusare, men nu är morgonen mörk istället *suck* kommer nog aldrig bli klok på det här.

Måndagar är en av mina favvodagar för då kan man se 3 avsnitt av 2 ½ män... Så sjukt och sååå roligt! =)

Idag fick jag en en födelsedags present i förskott: Sjyssta högtalare till min dator (gissa om de åkte upp direkt och på med Youtube...Jason Mraz-I´m yours. *mmmmmm*)Tack F för presenten=me like! ;)
Usch känner mig lite deppig för att jag ska sitta själv hemma på min Födelsedag på Onsdag...Min familj bor ju uppe i S-tälje och alla mina kompisar är upptagna. Visst jag ska ha en middag här hemma på Lördag men det känns ändå lite deprimerande!
Dessutom är jag orolig för min M, hon har inte hört av sig sen ett jobbigt möte hon skulle ha och jag är så orolig för att hon inte mår bra...har ringt och messat massor av gånger men inget svar.*suck* funderar på att åka hem till henne för att se hur hon mår.

Tänkte försöka måla klart i mitt kök idag så jag kan börja storstädningen imorgon.

"Men men men men manly men men"
Signaturen till 2½ Män


Inga kommentarer: