söndag 2 mars 2008

Visitkort och Samtalsterapeuter...

Hahahaha det var så roligt på Afterworken!
Vi käkade lite innan (vi hade ingen anuing omm att det serverades gratis mat där) och så traskade vi bort till Valand ölsugna som vi var.
Det var ganska lugnt i några timmar, men vi hällde i oss öl efter öl, sen blev det fart på stället!=)

Jag har bevittnat det mest imponerande raggningssättet någonsin tror jag...
Min kollega hade på sig en grå skjorta när vi gick ut. Han har alltid haft lätt att prata med nytt folk, så när han fick syn på någon trevlig "dama" som han var intresserad av så fiskade ha upp ett visitkort ur skjortfickan som han har beställt gratis på internet och lämnade över.
På kortet står det namn och telefonnummer, men längst upp står det Samtalsterapeut och Mentor och sen var samtalet igång! *hahahahahaha* Vilken lirare!=)

Vi dansade och sjöng, bandet var riktigt bra!=)
En sak som jag upptäckte var ju att det var många kvinnor i medelålder där, men alla bartenders var unga och gör snygga killar, litet försäljningsknep det där. ;)
Jag blev såklart full som en alika och gjorde en klassisk Rebecca: hällde ut ett helt glas med öl över mitt ben...*typiskt mig* Men det torkade under kvällen.
Mamma och min syrra skulle hämta mig vid 12, efter mycket om och men hittade de mig efter ha varit vilse i Johanneberg.

Det kändes lite tungt att jobba dagen efter men men...

"Another one bites the dust"
Queen

Inga kommentarer: