söndag 30 mars 2008

Where everybody knows your name..

Ojdå var det var länge sen jag bloggade nu då... =O
Ja ja vi skriver en skvätt då! ;)

Jag hade en alldeles underbar Påsk hemma i 08 området. Med en lagom blandning av dans, krogbesök och qualitytime med min familj, släkt och vänner! =)

Det skönaste med att komma upp dit och dansa är för att det känns som ledmotivet till Komediserien "Skål" , alla kommer fram och kramas och blir såååå glada av att se mig! Underbara är ni...

Jag provade på att tölta för första gången(i solnedgången bör tilläggas för att förstå mysfaktorn ;) ) Det var jättekul, och lättare än vad jag trodde. Det blir defenitivt fler gånger.

Kom hem till snökaos och denna veckan har verkligen varit kaos, med snö och jobbrelaterade besök på Ikea. Det är tur att man har några bra Arbetskamrater som bryr sig och ställer upp.
Jag tror att jag tar mitt jobb lite för allvarligt och borde chilla lite mer än var jag gör nu. Jag blir så upprörd när det inte fungerar som det borde göra på många plan.
Men jag har alltid haft den fallenheten att ta mitt jobb "dead serious" kan vara bra men slitigt.

Ett inlägg till följer med helgens bravader ;)

"Making your way in the world today takes everything you've got.
Taking a break from all your worries, sure would help a lot.
Wouldn't you like to get away?
Sometimes you want to go

Where everybody knows your name,
and they're always glad you came.
You wanna be where you can see,
our troubles are all the same
You wanna be where everybody knows Your name"


Inga kommentarer: