torsdag 3 april 2008

Gardiner, strykband och David Hasselhoff :)

Ja min födelsedag blev fantastisk!

Jag var på miljöutbildning på Ekocentrum igår under eftermiddagen. Det mesta var ju "old news" för mig som har läst lite om miljö, men det var väldigt mycket matnyttigt ändå.
Det roligaste med utbildningen var att jag fick en liten present av jobbet(de ställde sig upp och sjöng för mig allihopa som var med på kursen) Jag fick en ekologisk Honungstvål och ett träd i Afrika (man köper ett kort och pengarna används till att återplantera träd) Väldigt fint tycker jag.

Sen drog jag och L på en rejäl shoppingrunda på stan, lättare sagt än gjort *puh* Jag hittade inget speciellt men L var tvungen att hitta passande kläder till Tävlingen på Lördag. Till slut hittade vi en "käck" outfit och vi drog till Tildas och åt jättegod mat och efterrätt! *Mums*
Tack L för en mycket trevlig kväll!

Jag behöver inte känna mig så tragisk och patetisk som jag gör ibland insåg jag igår... Det var ungefär 40 stycken som hörde av sig via mail, sms och telefonsamtal och grattade mig igår.
Det värmde mitt hjärta! :) Tack så mycket till er allihop och I LOVE YOU!!!

Idag på jobbet stod jag och strök gardiner till vårat kontor ( har även blivit "inredningsansvarig" på jobbet ;) ) när min lilla telefon ringde och det var F som lyssnade på Radio City... gissa vilken låt?.... David Hasselhoffs låt-Looking for Freedom.
Snacka om att den gav mig minnen! Jag älskade verkligen den låten förr! man kan ju undra varför med tanke på kvaliteten!hahahahhaha :)

Ikväll är det städning på hög nivå inför middagen jag ska ha hemma i helgen! :)

"I've been looking for freedom, since I left my hometown"
David Hasselhoff

Inga kommentarer: