tisdag 1 april 2008

It´s my birthday and I cry if I want to...

Idag fyller jag år!=)

Denna dagen ska först spenderas på en Miljöutbildning på jobbet och sen ska jag och L ta en sväng på stan för att sen gå och äta något gott!

Hade lite panik över att kanske få sitta hemma själv på min födelsedag, men det löste sig till sist.
Födelsedagen är ju som vilken annan dag som helst egentligen men jag har aldrig varit helt själv på just denna dagen vilket gjorde mig deprimerad om det skulle bli så.

Ibland är det ju så sjukt jobbigt bara att ha sin hela familj och släkt på andra sidan sverige, det är ju inte som att man kan bjuda ner dem på tårta mitt i veckan över kvällen.
Det tur att det finns telefoner och att man har goa vänner som jag älskar!

Stor kram till alla er!

"Happy birthday to me!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Men ojsan oj!! GRATTIS!:)

Det viste jag inte! Hoppas din dag var jättebra och att du kände dig väl älskad av nira nära och kära!

KraaMar!