fredag 25 april 2008

Ont det gör ont...

åååh vilken träningsvärk jag har! Jag och M tog två träningspass på Sportlife igår: S Core och Body Balance
Båda fokuserar mycket på balans och mag- och ryggmuskulaturen. Sjuuukt jobbigt med kul alltså! =)
Tänk att det kan vara så skönt att bara öppna upp bröstkorgen genom att bara sträcka ut armarna så långt man kan ("stråla som de stjärnor ni är" som träningsledaren sa)
Så på Söndag är det dags igen för lite Bodybalance och förhoppningsvis kommer jag att vara lite slimmare och fastare/mindre hull till Öland! ;)

Det finns en person som jag tycker bara mer och mer om, ju mer vi träffas. Jag tror att jag har fått något slags gensvar tillbaka, men jag är ju så blyg, jag har ju svårt för att ta saker till ett nästa steg liksom.
Jag vill så gärna, huvudet säger JA men handlingen bromsas. Jag måste verkligen skaffa lite mod innan allt rinner ut i sanden! men nästa gång vi ses kanske kanske kanske jag ska våga...

En skön oplanerad helg framför mig... de säger tyvärr att det ska regna men det är ju bra för rosorna som jag planterade om på jobbet igår. Inget ont som inte för något gott med sig! ;)
Usch jag tänker egentligen alldeles för mycket på jobbet när jag är ledig! men på måndag har vi en stor "Planteringsdag" och allt ska vara klart och fixat tills dess, har mött en del hinder på vägen men det går säkert bra när vi väl är där...

Nu är det en halvkass chickflick(men det duger en sån här seg fredagskväll) och lite fruktstund =) Frukt är godis som Grynet alltid sa! ;)


"Ta chansen se vad som händer,
du kommer inte ångra dig.
Jag lovar att alltid finnas här som din bäste vän
Ta chansen vad som än händer lita på din intuition"
Wahlströms (Lite corny men tänk vad dansbandstexter kan säga om livet egentligen ;) )

Inga kommentarer: