måndag 7 april 2008

Relationer 1+1=?

Ja du att det ska vara så komplicerat...

Hur ska man kunna visa för en kille att man faktiskt är intresserad utan att slänga/vräka sig på honom? Ärligt talat så vet jag inte....
Det känns liksom som jag har glömt hur man gör sen jag blev singel( för ca ett år sedan) och hur ska man veta att den killen är intresserad?: S
Jag blir så himla blyg när jag väl är intresserad av någon, tex så vågar jag nästan aldrig se den personen i ögonen för att det känns som han kan se vad jag tänker då.
Jag gör och säger så pinsamma saker och blir så jäkla fnissig i dennes sällskap.
Helf enkelt fånig alltså, eller så känner jag mig mer fånig än vad jag är...jag vet inte!
Jag vill ju vara inbjudande men ändå inte för påflugen...

Dessutom så blir jag så himla osäker om jag känner att jag inte får tillräcklig respons, och riktig ångest för att göra bort mig! Varför kan jag inte bara chilla och inte förstora små smulor till Mount Everest? Jag skulle vara ett perfekt fall för Mia Thörnblom i den här kategorin! ;)

Men nog om det...

Idag i Metro stod en pytteliten artikel om att min hemstad Södertälje tar emot fler flyktingar från Irak än vad hela USA och Kanada gör tillsammans. HELT SJUKT!!! Snacka om skev politik i världen! Lilla plutte Tälje lixom... Ja vissa saker slutas man aldrig att förundras över! :)

"Jag vill ha dej trots allt.
Jag vill ha dej ändå.
Jag vill ha dej utan sans.
Jag vill ha dej just nu, utan väntetid,
utan förklaringar och helst utan dans.

Jag vill gå härifrån och ta en taxi fort.
Jag kom hit bara för att jag vill ha dej.
Jag vill ha dej.
Jag vill ha dej, är det riktigt klart eller ska jag förklara mig?
Oh lala jag vill ha dig"

Ulf Lundell

1 kommentar:

Anonym sa...

Du det är fan inte lätt! När man inte är förtjust i någon så skulle man klara av att fjäska in sig hos dem som hellst, så känns det iaf!:) Men man kan ju undra varför man blir så "rädd" för att göra bort sig när man väl tycker om någon. Kanske för att man kan göra bort sig och allt kan gå åt skogen!?:) Men man är ju aldrig sig själv så länge man inte tillåter sig själv att göra bort sig! Så det är bara att köra!!