torsdag 17 april 2008

Underbar dag!

ÅÅh idag är jag på såå gott humör.
Solen skiner och inte moln på himlen, jag tog ett skutt ur sängen och en kaffe "to go" med mig i bilen. När jag kör påväg till jobbet denna underbara morgon så blev den helt plötsligt ännu bättre... vad spelade de inte om Jason Mraz-I'm Yours på Rix fm! En perfekt start på helgen. ;)

Denna underbara låt som jag bara blir så glad och lycklig av.=) De sa också på radion att denna låten var från hans andra platta och att den första plattan ska tydligen vara ännu bättre! Detta måste jag göra en djupdykning i... ;)

Igår botade jag mitt sociala behov och min ensamhetskänsla (efter två dagar helt isolerad hemma) med att träffa min underbara L. Vi åt lite kinamat och bara snackade...sååå skönt. Åkte hem vid 20 tiden och kollade på en film(Constantine, en mycket bra film som är värd att se flera gånger) och gosade ner mig i sängen.

Idag blir det lite fira(utan alkohol pga medicinkuren) med mat hos A vid 21 tiden, hon slutar på Bauhause idag och börjar sitt nya jobb på Måndag! Hurra för A! =)
Morgondagen kommer att spenderas större delen hos M o F, de har en inflyttningsfest (del 2) och jag ska hjälpa dem lite på dagen och vara med på festligheterna på kvällen.

Trevligt, trevligt en helt obokad helg blev helt plötsligt fullbokad! ;)
Dessutom slipper jag träffa U genom att inte åka och dansa.
Ett perfekt arrangemang i min smak. :)

"Anna Anakonda när ska bröllopet stånda" ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah!:D alla dessa bokstäver på namn! Spännande att gissa vilka de är!;) men varför ska man berätta det för alla!! BRA!! Jason Mraz är ju fasiken grymmast i världen, och I'm Yours är ännu grymmare. Finns ingen låt som jag så oftar lyssnar på och som jag spelar på gitarr varje dag efter jobbet!:D hahahaha! sjukt! och man tröttnar ju inte heller!! BRAAA!! Ha en bra helg!!

KRAAMAR!