måndag 14 april 2008

Äkta hippiefeeling och kärt återseende!

Jaaa vilken helg alltså!
Hippiefesten blev ju en succé som alla BL fester blir! =)
Jag åkte hem till C efter dopet och satte igång med förfestandet. Jag visste redan innan att jag skulle bli ganska onykter för jag hade den feelingen i kroppen. Jag var så glad, crazy och festa sugen och då blir jag alltid i samma form, och mycket riktigt blev det så! ;)

Alla såg så jäkla coola ut i sina outfits, lokalen var verkligen så underbart dekorerad och så många goda vänner på samma ställe! Bra musik, god mat och bra dansare(fast jag kan inte riktigt räknas dit ;) ) gjorde festen helt kanon. En del hittade den rätta hippiefeelingen och satte igång med hångelfest i alla vrår... Make love not war, det tog de verkligen fasta på! hahahahahahahaha =D Jag saknar BL så himla mycket ibland...det rä tur att man åker dit och hälsar på ibland, men nästa gång lovar jag att vara lite mer städad. ;)

Jag kan i alla fall säga det att den som uppfinner alkolås på mobiler kommer att bli miljonär! Jag kommer vara den första att införskaffar den funktionen i min telefon. Jag ska alltid lyckas sms:a och ringa till folk som jag absolut inte vill göra bort mig för *suck* varför ska man vara så puckad när man är full egentligen? Man kan ju bara hoppas att den som svarar på andra sidan luren är lika packad och inte kommer ihåg fyllesamtalet. (Ibland har man tur) ;)

På söndagen fick jag gå upp tidigt (fortfarande full) och åka med pendeln till Stockholm och träffa min Älsklings H!
Hon är min allra äldsta vän, vi har känt varann sen första klass. (Hon har flyttat runt en del utomlands men har nu flyttat till Stockholm för att bo där ett tag.) =)
Vi gick och åt lite sushi för att sen gå hem till hennes och G's(hennes italienske sambo) lägenhet.
Det var såååå mysigt att träffa henne igen, hon var precis lika go som jag minns henne och vill snart träffa henne igen. Det är så lustigt när det gäller henne...fast vi inte har setts på typ ett år så är det som om det var igår när vi träffas, vi börjar bara där vi slutade. Det är det som är så skönt på samma gång, för att det blir aldrig konstlat.

Jag kände att min hjärna inte riktigt hängde med i all Italienska,Engelska och Svenska blandat huller om buller. Det blev kortslutning i min "bakishjärna". =)
Jag blev totalt slut och sov på pendeln hela vägen tillbaka till S-tälje.
Min lilla H jag älskar dig gumman, du ligger mig varmt om hjärtat och våran vänskap är för livet!

"Jag ser mig runt om kring
men jag saknar ingenting
Bara vi är vänner
Vi behöver inget mer
Känner den värme som du ger
Bara vi är vänner"
Together

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju E som gjorde det.. trodde du visste eftersom jag antar att ni har kontakt. Antog att hon snackat massa för dig.. men tur inte för då hoppas jag att det inte e andra som fått höra vad hon tror/trodde. Det kom som en chock! Hon var ju kompis me ngn som Olle hängde me.. Sofie eller va hon heter. Sofie hade väl hittat på ngt.. aja skitsamma. Frågade ne gång för ngt år sen på helgon till E typ "Är jag fortfarande en hora?" Sen svarade hon bara "va?" Så jag sket i det. Man önskar att det var någon annan som smsade det från hennes mobil men det verkar som om det är hon eftersom hon aldrgi pratat med mig efter det chockarande smset. Ja! klart vi ska hålla kontakten.. det var så kul att hitta dig på FB! fanns lixom ingen utväg när man inte ens hittade dig på eniro *hihi* Jag får också komma till dig när jag kan. Då kan jag dra på mig min skinnjacka osm jag har när jag åker MC med farbror :) då e jag väl lika cool som du hehe.. kan vi gå och jamma på stan *asg*

Nej nu ska jag ta och skriva något i min ödsliga blogg. KRAM!