torsdag 10 april 2008

Home sweet home...=)

Jaa så var man hemma igen!=) Resan upp gick jättebra, och ett telefonsamtal fick verkligen resan att bli trevligare, tack så mycket! ;)
Här är allt som vanligt, morsan och syrran är i luven på varandra stup i kvarten och djuren kutar runt!
Det är däremot ingen snö men skiiit kallt (har gått upp tidigt för att elda i mammas kamin så man inte fryser ihjäl alltså!) ;) Det ser däremot ut som att det bli vackert väder idag och jag ska hälsa på min lilla Pappa i Nykvarn, kanske tar vi en promenix i solskenet! :)

AHHH jag har så jävla ont i min käke och tänder och så strålar det ut i Örat...Jag trodde det berodde på min avbitna tand(som jag bet av i Julas) som började spöka men smärtan har liksom spritt sig. Mamma säger att det är antagligen bihåleinflammation som trycker på en nerv, varav värken i käken.
Varför ska jag alltid råka ut för så konstiga saker? Sist jag hade bihåleinflammation var det ungefär likadant fast då hade jag huvudvärk också.
Ja ja jag super väl bort smärtan på festen imorgon och sen blir det till att gå till företagshälsan på Måndag, en penecillin kur att vänta sig på minst en vecka, en vit vecka alltså...hhhhmmm men det är det absolut värt så länge man slipper ha ont!

"Muskelvärk(du lindrar min)
Huvudvärk(du lindrar min)
Ryggvärk(du lindrar min)
Bye bye, so long, auf widersehen." =)
Kindbergs (Ipren reklamen)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Men en vecka klarar du väl lätt av!:D hahaha! finna massa annat sköj att göra än att supa!;) Fika, träna, dansa, mysa, titta på film! Men det är verkligen inte kul med bihåleinflammation, ush och fyyy! jag har förresten inte haft det, men man har ju sett hur drygt de verkar vara för de som har haft det. Somliga verkar ju ha det länge också!!:S stackars stackars!! Krya på dig och lycka till!

KRAAAAM!

Anonym sa...

Men hallååå jag bor ju i Nykvarn!! du kan komma och hälsa på mig oxå ;) Vart i nykvarn bor han? Mamma har oxå bihåleinflammation, de trodde först att hon hade rester av en rot men så var det inte.. höhö jävla krångel med tänder, ja jag håller med.

Kram!